close
تبلیغات در اینترنت
مصاحبه با سرپرست سازندگان بازی محبوب Angry birds
طبيب محمد صديقي درمان بيماري ها با گياهان دارويي و طب سنتي
?ترک اعتياد به روش سنتي به کمک عرقيات گياهي
?درمان انواع بيماريهاي تنفسي و گوارشي
?درمان بيماريهاي عصبي و مغزي
?درمان بيماريهاي خوني و قلبي
?درمان بيماريهاي پوست و مو
?درمان بيماريهاي مفصلي و استخواني و عضلاني
?درمان انواع بيماري زنان ( اختلالات قاعدگي ، داروي زاچي، حاملگي،  جلوگيري از حامگي، رحم و....) 
?درمان بيماري دهان و دندان
?درمان بيماريهاي دستگاه تناسلي
?درمان لاغري و چاقي با داروهاي ترکيبي
 ?درمان سنگ کليه و مثانه و سنگ صفرا و پروستات
ايا مي دانيد در طب سنتي اصيل ايراني هيچ بيماري بدون درمان نيست 
 شماره هاي تماس: 02165114469 + 09120580638 + 09155077358
♣کارشناس گياهان دارويي بيش از 50 سال تجربه♣
کاملترين مجموعه گياهان دارويي در منطقه

مصاحبه با سرپرست سازندگان بازی محبوب Angry birds

دکتر انلاين

windows 8 windows 7 opera firefox chrome idm winrar kmplayer kaspersky flashplayer adobe reader

.:: Welcome To Peste ::.

بــــســــم تــــعــــالـــی





بـــــه ســــایــــت تـــفریـــحـــی پـــســـتـــه خــوش آمـدیــــد !






برای استفاده از تمامی امکانات سایت در سایت عضو شوید .







مارا از نظرات خود نیز بهره مند سازید .

تبليغات رزبلاگ

عطاري انلاين

طبيب محمد صديقي درمان بيماري ها با گياهان دارويي و طب سنتي

?ترک اعتياد به روش سنتي به کمک عرقيات گياهي
?درمان انواع بيماريهاي تنفسي و گوارشي
?درمان بيماريهاي عصبي و مغزي
?درمان بيماريهاي خوني و قلبي
?درمان بيماريهاي پوست و مو
?درمان بيماريهاي مفصلي و استخواني و عضلاني
?درمان انواع بيماري زنان ( اختلالات قاعدگي ، داروي زاچي، حاملگي،  جلوگيري از حامگي، رحم و....) 
?درمان بيماري دهان و دندان
?درمان بيماريهاي دستگاه تناسلي
?درمان لاغري و چاقي با داروهاي ترکيبي
 ?درمان سنگ کليه و مثانه و سنگ صفرا و پروستات
ايا مي دانيد در طب سنتي اصيل ايراني هيچ بيماري بدون درمان نيست 
 شماره هاي تماس: 02165114469 + 09120580638 + 09155077358
?کارشناس گياهان دارويي بيش از 50 سال تجربه?
کاملترين مجموعه گياهان دارويي در منطقه

مصاحبه با سرپرست سازندگان بازی محبوب Angry birds

بعضی از اوقات یک فیلم ، برنامه ی تلوزیونی ، نرم افزار رایانه ای ، سخت افزار یا حتی یک بازی یارانه ای به قدری شهرت پیدا کرده و محبوب می شود که رده سنی نمی شناسد و همه را به یک باره درگیر خودش می کند ؟ شاید ویژگی منحصر به فردی هم نداشته باشند ، اما به درستی خواسته های افراد راشناسایی کرده و جاذبه های لازم را برای آنها ایجاد می کنند ؟ مسلما شما هم تا به حال نام بازی مشهور Angry Birds را شنیده اید که در ابتدا برای تلفن همراه و بعد از آن هم به دلیل بالا بودن تعداد تقاضا برای رایانه های خانگی طراحی و پیاده سازی شده است . همانطور که حتما می دانید ، این بازی جزو آن دسته از بازی هایی است که بزرگ و کوچک نمی شناسد و همه به آن علاقه ویژه ای پیدا کرده اند و این موضوع به حدی بوده است که دیگر شرکت ها از این همه محبوبیت استفاده کرده اند و به تولید اسباب بازی ها و یا لباس هایی دست زده اند که نمادی از پرندگان و خوک های موجود در این بازی را به همراه خود دارد .

بسیاری از بازیکن ها اولین کلمه ای که در مورد بازی پرندگان خشمگین می گویند این است که این بازی اعتیاد آور است. میزان جذابیت های موجود در این بازی به قدری زیاد است که به راحتی نمی توانید از آن دست کشیده یا نیمه کاره رهایش کنید و به همین دلیل ممکن است که در هنگام بازی گذشت زمان را متوجه نشوید و ساعت ها را صرف این بازی کنید. این بازی رایانه ای فکری در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی استیشن همراه و ویندوز منتشر شده است و محصولی از شرکت Rovio Mobili می باشد. موضوع بازی از این قرار است که چندین پرنده که هر کدام قابلیت های متفاوتی را دارند ، به وسیله ی یک تیر کمان به سمت هدفی پرتاب می شوند که از سازه های چوبی ، سنگی یا شیشه ای ساخته شده است و هدف از این پرتاب این است که خوک هایی که درون این سازه ها پناه گرفته اند ، نابود شوند .

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید فروشگاه اینترنتی اپل تا به حال بیش از ۱۲ میلیون کپی از این بازی را خریداری کرده است و این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل ios هم انتشار پیدا کرد . موفقیت اولیه این بازی باعث شد تا نسخه های بعدی آن به سرعت با ویژگی های بهتری به بازار وارد شوند و تا به حال تخمین زده شده است که این بازی بیش از ۳۰۰ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است و تقریبا هر سه ماه یک بار نسخه جدیدی از آن به بازار وارد می شود.در این هفته یکی از مصاحبه های سرپرست تیم سازنده این بازی محبوب یعنی آقای Peter Vesterbacka ، را خواهیم خواند.
بسیاری از کارشناسان اعلام کرده اند که بازی تولیدی شما در زمانی که رکورد اقتصادی گریبان گیر جهان بوده است ، باعث افزایش بهرهوری شده است و نیروهای کاری انرژی خوبی از انجام این بازی پیدا کرده اند . نظر خودتان در این رابطه چیست؟

ما با توجه به آماری که توسط سایت ها و وبلاگ های مختلف در رابطه با این بازی منتشر می شود به این نتیجه رسیدیم که این بازی می تواند به سکوی پرتابی برای ما تبدیل شود و با استفاده از آن حتی می توان از رسانه هایی مانند تلویزیون هم برای تاثیر گذاری بیشتر استفاده کرد. همه کارشناسان نسبت به نحوه عملکرد ما خوشبین بوده اند و فکر کردن به این موضوع همیشه لبخندی را بر چهره من می نشاند.
• تیم شما چگونه شکل گرفت و اصلا ایده ساخت این بازی چگونه به ذهنتان رسید؟

هدف اصلی من این بوده است تا یک بازی کاملا تحلیلی طراحی کنم و از سال ۲۰۰۳ به ساخت یک بازی ای چنین فکر می کردم . قبل از پرندگان خشمگین ۵۰ بازی دیگر هم طراحی و پیاده سازی کردم که هیچ کدام نتوانست مانند این بازی به موفقیت برسد. تیمی که برای ساخت این بازی تشکیل داده ام از افرادی تشکیل شده است که در شرکت های بزرگی چون EA،نوکیا و Game House کار می کرده اند و به خوبی نیاز کاربران را شناسایی کرده اند. شاید دلیل موفقیت این بازی این باشد که ایده اولیه بسیار متفاوتی داشت که تا به حال کسی مشابه آن را تولید نکرده بود .
• پس باید تیم متخصصی داشته باشید تا در زمینه های مختلفی تخصص داشته باشند؟

بله هر فردی که در تیم ما حضور دارد سابقه بیشتر از ۵ سال در تولید بازی های رایانه ای یا پلتفورم های تلفن همراه داشته است و خوشبختانه تیم خوبی از آب در آمده ایم.
• به نظرتان این بازی روی کدام پلتفورم به موفقیت بیشتری می رسد؟

ما ابتدا روی سیستم عامل اپل سرمایه گذاری کردیم اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدیم که با توجه به علاقه کاربران شاید بهتر باشد که نسخه های بهتری برای آندروید تولید کنیم. من فکر می کنم که این سیستم عامل در آینده همه گیر خواهد شد.

ديدگاه هاي شما ::.
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی